בניית אתרים מקוריים

7 סיבות לבחור באתר שנבנה במיוחד עבורכם


אתר איכותי נחשב לכרטיס הביקור האולטימטיבי עבור העסק שלכם ותורם באופן ישיר לחיזוק המותג שלכם ברחבי הרשת. בחירה באתר שנבנה ומעוצב באופן ייחודי מאפשר לכם לחסוך בהוצאות השיווק, הפרסום והתפעול ולספק לגולשים באתר שלכם חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר.

 

  1. שותפים מלאים לתהליך בניית האתר

בנייה של אתר שמבוסס על קוד מקורי ונבנה בהתאם לצרכים שלכם, מאפשר לכם להיות שותפים מלאים לתהליך ולוודא בכל שלב שהאתר עומד בציפיות שלכם. החל משלב האפיון הראשוני ועד לבדיקות האיכות בסופו של התהליך, תוכלו להיות עם היד על הדופק ולבצע שינויים בזמן אמת. שיתוף פעולה זה, מבטיח לכם ליהנות מאתר שבנוי בהתאם לדרישות שלכם ולצרכים של הלקוחות שלכם.

 

  1. אפשרויות עיצוב מתקדמות

אתרים שמבוססים על תבניות נוטים להיראות דומים אחד לשני וממש לא אטרקטיביים לגולשים שלכם. המראה הגנרי שנוצר משימוש בתבניות מוכנות פוגע בחוויית הגלישה, בממשק המשתמש ובסופו של דבר גם בהכנסות שלכם. עיצוב ייחודי ומראה בלתי נשכח יגרמו לגולשים רבים לבחור דווקא במוצר שלכם.

 

  1. התאמה מושלמת למנועי החיפוש – SEO מעולם לא היה פשוט יותר

תשאלו כל מקדם אתרים כמה עבודה הוא צריך להשקיע בקידום של אתרים שמבוססים על Wix, Weebly או  Word-pressותבינו מדוע יצירה של אתר בקוד פתוח הוא הדבר החשוב ביותר למיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. אתר שנבנה במיוחד בעבור הדרישות שלכם יעניק לו יתרון משמעותי ואפשרות קידום באופן עצמאי.

 

  1. ניהול אתר וביצוע שינויים באופן קל ופשוט

אתר שנבנה במיוחד עבורכם מאפשר לכם לקבל ממשק ניהול בעברית ולנהל את האתר שלכם באופן עצמאי ופשוט. יצירה של ממשק אינטואיטיבי אשר מותאם לצרכים שלכם חוסך לכם בהוצאות השוטפות לאיש מקצוע ומאפשר לכם שליטה מלאה באופן קל ופשוט. יתרה מכך, ביצוע שינויים בעיצוב האתר, כמו שינוי הגוונים שמרכיבים אותו או שינוי סוג הגופן, הופכים להיות תהליך קל מאי פעם.

  1. התאמה מלאה לחוק הנגישות

כדאי לדעת שמרבית הפלטפורמות הקיימות כיום פשוט לא תומכות בחוק הנגישות. בנייה של אתר חדש אשר לוקח בחשבון את דרישות החוק ואת המשמעויות הטכנולוגיות שנובעות ממנו, תקנה לכם אתר אשר מותאם באופן מלא לדרישות החוק.

 

  1. התאמה מלאה למכשירים ניידים

בעולם שרוב הגולשים בעולם גולשים דרך המובייל (טאבלטים וסמארטפונים), אתר שאינו רספונסיבי הוא פשוט אתר שמפסיד לכם כסף. בנייה של אתר שמותאם לכל המסכים והדפדפנים הוא חלק בלתי נפרד מבנייה של אתרים כיום.

 

  1. קבלת אחריות מלאה

אתר שנבנה באופן מלא על ידינו מאפשר לנו לספק לכם אחריות מלאה. שימוש בטכנולוגיות הפיתוח המתקדמות בעולם, יוצרות אתר שלא רק נראה טוב אלא מתפקד באופן מושלם למשך זמן ארוך יותר. הבטחת האיכות הקפדנית שלנו מקנה לכם שקט נפשי ואתר איכותי במיוחד.

 

Loading...