קידום אורגני בגוגל

קבלו את הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני מוצלח בגוגל:

בניית אתר טוב לקידום אורגני

אתר איכותי באמת הוא אתר שנותן לכם את התשתית הטכנולוגית המלאה כדי להתברג  בתוצאות החיפוש של גוגל במקומות הראשונים. שימוש בפלטפורמות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, קוד איכותי ויצירה של חווית משתמש (UX) שמותאמת במיוחד לקהל היעד שלכם, הם המפתחות ליצירת אתר שיקודם באופן אורגני בצורה הטובה ביותר.

 מבנה האתר ומערכת הניהול

תכנון מדויק של מבנה אתר האינטרנט, על בסיס פרמטרים מסוימים, מספק לגוגל אפשרויות סריקה מתקדמות ונחשב לאחת הנקודות החשובות בכל הנוגע לתחום הקידום האורגני. בחירה בעיצוב הנכון, בנייה של תפריט איכותי ויצירה נכונה של קישורים פנימיים, יאפשרו לאתר שלכם להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. שימוש בפלטפורמות אשר מבוססות קוד פתוח, נחשבות לאיכותיות יותר לביצוע תהליכי קידום ומאפשרות ביצוע התאמות נקודתיות באופן פשוט וקל.

חווית משתמש כמפתח לקידום אתרים מודרני

חווית המשתמש תורמת באופן משמעותי הן לגולשים שלכם והן למיקום שלכם בתוצאות החיפוש. אתרים שאינם מציעים חווית משתמש נוחה ואינטואיטיבית, גורמים לנטישה מהירה מצד הגולשים, מה שמסמן לגוגל שהאתר לא ידידותי ולא נוח לשימוש – מה שיפגע בקידום האתר. אתר שמספק חווית משתמש איכותית ונוחה, מאפשר לגולשים להישאר זמן רב יותר בכל עמוד ולהתעמק בתכנים השונים שאתם מציעים.

התממשקות מלאה עם רשתות חברתיות

קידום אתרים אורגני נשען יותר מאי פעם על סיגנלים שמקורם ברשתות החברתיות המובילות. פייסבוק, ווטסאפ ויוטיוב יצרו מהפכה בחיינו ונחשבים לאחת מנקודות המפתח בקידום האתרים המודרני. יצירת כפתורי ניווט נוחים ומעוצבים – יספקו לכם תוצאות בפן השיווקי ויתרמו למאמצי הקידום באופן משמעותי.

טעינה מהירה – תוצאות מהירות

טעינה מהירה של האתר נחשבת לאחד הפרמטרים החשובים ביותר בתחום הקידום האורגני ואחת הנקודות החשובות ביותר בבנייה של אתר אינטרנט חדש. ביצירה של אתר איכותי אנו שואפים לצמצם את זמן הטעינה שלו למינימום ההכרחי. למרות שישנה חשיבות לסוג השרת ולמיקום שלו, קוד עוצמתי ומינימלי נותן לכם נקודת פתיחה נהדרת במאבק על המיקום שלכם בגוגל. אתרים איטיים משדרים לגוגל כי ישנה בעיה בחוויית המשתמש ונוטים לקבל ציון איכות נמוך במיוחד.

רספונסיביות

בעידן שבו כ-65% מכל הפעילות האינטרנטית מתבצעת דרך מכשירים ניידים, אתר רספונסיבי מהווה חלק אינטגרלי ממאמצי הקידום. מספרים אלו הפכו את האתרים שלא מתאימים לצפייה במובייל ובטאבלטים ללא רלוונטיים למרבית האוכלוסייה ולפרמטר חשוב במיוחד בעבור גוגל. אתרים רספונסיביים אשר נבנו בטכנולוגיות המתקדמות בעולם כגון: HTML5 וCSS3 מעניקים לכם נקודות זכות חשובות בקידום האתר.

תמונות, אנימציה וגרפיקה

בבנייה של אתר אשר מורכב ממספר רב של מדיה (תמונות, אנימציה, וידאו וגרפיקה) באיכות גבוהה, ננסה לבצע דחיסה וכיווץ אופטימליים ולבחור בטכניקה האולטימטיבית לכל עבודה. כדאי לדעת שבעזרת קוד איכותי ניתן לקבוע מתי כל אלמנט יופיע, באיזה שלב של הגלישה הוא ייטען ולמקסם את המראה החיצוני של האתר בלי להסתכן בפגיעה במיקום שלו בגוגל.

 

Loading...