עסקים בדיגיטל בזמן משבר הקורונה

איך להתנהל נכון פרסומית-שיווקית בזמן משבר הקורונה?

הרחובות כמעט ריקים, הלחץ מרקיע שחקים ואתם לקראת ייאוש סופי. אז בואו נרגע קודם כל! קבלו טיפים מאוולי – איך לצמצם נזקים כלכליים ואיך להגיע אף למצב של הגדלת ההכנסות:

 

  1. *אל תיעלמו*

קהל העוקבים שלכם עדיין עוקב אחריכם. יתרה מכך – רובו המוחץ נמצא בטלפונים רוב היום בעקבות המצב, מה שיכול להגדיל פלאים את החשיפה לעסק שלכם. תמשיכו להעלות פוסט-שני פוסטים מדי שבוע שכוללים ערך מוסף. קהל הגולשים מחפש תכנים מעניינים שנותנים לו ערך. מעבר לכך החשיפה תתרום להגדלת קהל העוקבים והנחשפים למותג שלכם.

 

  1. *קמעונאים? זמן לדיגיטל!*

העסק שלכם מוכר מוצרים? זה בדיוק הזמן לנצל לבניית חנות אינטרנטית במהירות, ולקדם את האתר בגוגל וברשתות החברתיות. חשוב להדגיש שמכירות דרך האינטרנט מזנקות לשמיים בתקופה הזו שכולם מרותקים לבית.

 

  1. *משלוחים זה שם המשחק!*

יש לכם אפשרות להציע את השירות שלכם במשלוחים? מעולה! כל עוד אתם עומדים בהנחיות משרד הבריאות, אפשר להתחיל להציע שירות משלוחים לקהל הרחב.

לדוגמה, אתם בר או מסעדה? תציעו את התפריט שלכם אונליין, תתחברו לחברת משלוחים או לחילופין תעשו את המשלוחים בעצמכם\בעזרת עובדים – ותתכוננו למבול של הזמנות טלפוניות. צעד כזה יכול, במידה ועושים אותו חכם כמובן, להשאיר אתכם באיזון כלכלי ועם הראש מעל המים.

 

הלקוח שלנו לדוגמה, ביר גארדן המקורי בכיכר דיזינגוף, עובד על מהלך כזה ממש ברגעים אלו ויתחיל את השליחויות כבר ביום ראשון.

 

  1. *ניצול תקציבי פרסום*
    חברות רבות הקפיאו את הפעילות שלהן בדיגיטל, מה שאומר שהשטח הפרסומי גדל פלאים ועלות המדיה יורדת. התחברו לחברת דיגיטל (ממליצים על עצמנו J) תרימו יחד איתם קמפיינים קריאטיביים מעיפים ברוח התקופה ותביאו לתוצאות (יותר לידים\חשיפה\המרות…)

 

ועכשיו זמן דוגמאות!

חברת נדל"ן בזמן הקורונה?

מניסיון של לקוחות קיימים שלנו, יודעים שיש ביטולים רבים מצד מתעניינים בפרויקטים שלכם. מה אפשר לעשות? פגישות אונליין בסקייפ!

אנשי המכירות יעברו הכשרה קצרה להתחברות מרחוק, יכינו חומרים רלוונטיים להציג ללקוח בלחיצת כפתור וימשיכו לקיים פגישות כאלה \ פולואפ עם אותם מתעניינים.

לאור ההוזלה הדרמטית במדיה, אתם תאהבו לגלות שהעלות לליד נחתכת משמעותית, ועל כן חובה לנצל את המצב הזה להרצת קמפיינים ממומנים.

מעבר לכך ידוע לכולם שזה ממש לא הזמן להשקיע בבורסה, ככה שרבים פונים להשקעות חלופיות דוגמת נדל"ן.

 

דוגמה לפוסט ברוח התקופה המייצר לידים לחברת ריף נדל"ן

 

ברים \ מסעדות בזמן הקורונה?

בהמשך לטיפ מספר 3, תבחנו שירותי משלוחים. אנחנו יודעים שיש לכם מצבור של הספקה שכרגע עומדת במקום. באותו הזמן יש מאות אלפים שיושבים בבית רעבים \ צמאים לבירה טובה או יין טוב. שיתוף פעולה עם WOLT גם יכול לבוא בחשבון.

ובהמשך לטיפ מספר 1, אל תעזבו את הדיגיטל! תעלו פוסטים עם ערך מוסף כמו "איך להכין פיצה כמעט כמו שלנו מהבית" או "עשה זאת בעצמך – קוקטייל הבית שלנו ב-10 דקות!".

תסמכו עלינו שיעריכו אתכם בטירוף על כך, ויזכרו לכם את זה לאחר סיום המשבר.

 

חנויות אופנה\סלולר\גאדג'טים בזמן הקורונה?

בין אם יש לכם אתר או אין – מה שאתם צריכים זו חנות אינטרנטית – וכמה שיותר מהר! כלל המוצרים שלכם יכולים להיות מוצעים למכירה לקהל הרחב. בין אם זה משלוח עד 30 יום ובין אם זה קבלת המשלוח לאחר סיום המשבר עם הנחה מסוימת – נצלו כל הכנסה אפשרית.

מעבר לזה ניתן להציע "שירות עד הבית" במידה והעסק שלכם יכול לעמוד בכך ושיש לכם כוח אדם מתאים.

 

חדרי כושר? מאמני כושר בזמן הקורונה?

זה הזמן לפוסטים בנוסח "עשו זאת בעצמכם!". סרטוני הדרכה שלכם יתנו ערך אדיר לקהל שלכם שמתנוון בבית. הקשר הוירטואלי הזה יכול לחבר ביניכם בצורה מדהימה.

מעבר לכך שניתן להעביר אימונים בצורה וירטואלית לקהל הלקוחות דרך שיחות וידאו במחיר ראוי.

 

והכי חשוב – היו חזקים! עברנו את פרעה, את מלחמת יום כיפור ואת מס הכנסה – שום דבר לא יכול לנצח את הרוח הישראלית! בואו נשאר מאוחדים ונשמע להנחיות משרד הבריאות. זה רק עניין של זמן.

 

עד אז, משפחת הינשופים זמינה עבורכם לכל שאלה ודבר! נשמח לייעץ לכם מבחינה פרסומית\שיווקית\אסטרטגית.

 

ושרק נהיה בריאים אמן ואמן!

Loading...