בניית חנות אינטרנטית איכותית

הפרמטרים החשובים בבניית חנות אינטרנטית איכותית

בניית אתר מכירות

רוב מוחץ של הגולשים מתחילים את החיפוש עבור המוצר הנדרש באמצעות מנוע החיפוש הגדול בעולם,  גוגל. כדי לא להפסיד אף לקוח ולספק לעסק שלכם מנוע שיווקי עוצמתי, אתם פשוט חייבים אתר מכירות איכותי. מכל מכשיר, בכל זמן ומכל מקום אתם יכולים לשווק את המוצרים שלכם ולשפר את התוצאות העסקיות של החברה שלכם.

ניהול אישי קל ופשוט

חנות ווירטואלית שמותאמת במיוחד לצרכים שלכם מאפשרת לכם ניהול פשוט כבר מהיום הראשון. פיתוח איכותי יאפשר לכם להוסיף מוצרים חדשים, לשנות מחירים ולהציע מבצעים באופן אינטואיטיבי וללא כל ידע מוקדם. בנוסף, בניית חנות אינטרנטית איכותית תאפשר לכם לעלות תמונות באיכות גבוהה (אספקט קריטי שמרבית הפלטפורמות הקיימות לא תומכות בו) ולהציג את המוצרים שלכם באופן המיטבי.

רכישה בקליק – התאמה מושלמת למובייל

הלקוחות שלכם רגילים לבצע את מרבית הפעולות שלהם באמצעות הסמארטפון ואין שום סיבה שהם לא ירכשו דרכו. אתר מכירות רספונסיבי ידאג שהמוצרים שלכם יראו נהדר בכל פלטפורמה ויאפשר ללקוחות שלכם לבצע רכישה מהירה ומאובטחת ישירות מהמכשיר שלהם.

התאמה מושלמת למערכות ניהול מלאי

כדי להיות תמיד עם היד על הדופק ולראות את התוצאות העסקיות שלכם בזמן אמת, אנו מאפשרים לכם לחבר את החנות הווירטואלית שלכם לכל התוכנות שאתם רגילים לעבוד איתן. התממשקות מלאה עם תוכנות SAP, ERP או CRM הן רק חלק קטן מהאפשרויות שחנות אינטרטית אישית מציעה לכם.

ניווט קל בדרך לרכישה מהירה

ניווט קל ואינטואיטיבי בין המוצרים שלכם הוא המפתח ליצירת אתר מכירות שלא רק נראה טוב אלא גם מספק תוצאות איכותיות. בזכות ניסיון מצטבר ועל סמך ניתוח פרופיל משתמש הקצה שלכם, נבנה אתר שיאפשר רכישה קלה, מהירה ופשוטה עם עיצוב שעושה חשק לקנות. חווית הקנייה היא הלב של החנות הווירטואלית שלכם והמומחיות של חברתנו.

 

אפשרויות שיתוף – כך תגדילו את מאגר הלקוחות שלכם

בעידן בו הרשתות החברתיות מהוות את עיקר הגלישה באינטרנט וצרכנים רבים בוחרים לשתף עם חבריהם ברכישות האחרונות שלהם, אתם לא יכולים להישאר מאחור. בנייה של קוד איכותי ועבודה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של אתרים כמו פייסבוק ואינסטגרם יאפשרו ללקוחות שלכם לשתף בקלות את המוצרים המועדפים עליהם ולספק לעסק שלכם את הפרסום האולטימטיבי.

התאמה לבעלי מוגבלויות ולדרישות החוק

חוק הנגישות מתקרב ובעלי אתרים שלא עומדים בדרישות שלו עלולים לספוג קנסות כבדים ולבצע שינויים משמעותיים ויקרים באתר שלהם. בחירה בחנות אינטרנטית שמותאמת לחוק החדש מאפשרת לכם לחסוך בהוצאות עתידיות ולפנות לקהל לקוחות גדול יותר מאי פעם.

SEO על פי סוג הפריט

כדי לספק לכם אפשרות אמיתית לקדם את המוצרים שלכם במנוע החיפוש של גוגל, אנו מאפשרים יצירה של מערכת קידום איכותית לפי סוג הפריט. בחרו את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם וצרו תיאור מדוקדק שמותאם לדרישות האחרונות של גוגל.

Loading...